Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2022 21:31 - ПО ПОВОД ДНЕШНОТО СЛОВО НА ПрЕЗИДЕНТА:
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1762 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.09.2022 21:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ДВЕ СРАВНЕНИЯ НА РЕЧТА НА ПрЕЗИДЕНТА С ПОДОБНИ КАЗУСИ В ЗАПАДНА БЪЛГАРИЯ И В ОБЛАСТТА НА КУЛТУРАТА

 

    Президентът много говори, но не по същество. Тръмп наричаше подобни изфърлянише нищоказване. Директно той не обвини Путин за частичната мобилизацияа, имаща за цел да подсили тридневната му специална операция в Украина. Нормално. Ако аз бях троянски кон на Путин, щях да сторя същото. А може би и Копейкин.

  А ето и аналогичен случай на речта на президента от с. Голеш, Годечко от преди много години.

   Един овчар сече дърва, но едно дърво отхвърчало и го ударило по скротума.  Не му минава на човека, ошишъл на доктор в Годеч.  Докторът го пита какво го боли, но той не обяснява, защото имало неприлична дума. Лекарят му казал, да оясни какво с е случило по заобиколен начин, за да избегне тази дума. И човекът обяснил случката така:

-       Секох дЪрва, едно дЪрво изфърча, завърте се около куро

ми и ме удари  по ташаците.

  Слушайки днешната реч на пРезидента ни в ума ми се върна тази сценка и още една от областта на културата.

     Решават да дадат звание Доктор хонорис кауза на Стоичков. Той отива, но процедурата е дълга. Нервирал се Стоичков и си тръгнал казвайки от трибуната към залата:

-       Да ви го нахонорувам у каузата!

    НякАкъв такъв израз върви и за днешната среща-консултативен съвет при президента, но се не сещам как да го кажа...





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12184494
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031