Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2014 23:11 - ЕМИЛ КОШЛУКОВ МЪЛЧИ АНТИДЕМОКРАТИЧНО
Автор: mihailts Категория: Други   
Прочетен: 2154 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 13.08.2014 21:12


    Г-н Кошлуков, на 14 юни говорихте за големите трудности при райониране на България, ако всеки район избира един депутат. Преди година лесно такова райониране обявих в блога си и го изпратих в комисията за изработване на нов изборен кодекс.То е: общините избират депутатите. Народните представители го потулиха.   Говорихте и за референдум за задължително гласуване.Той без вземане на поуки от грешките на референдума за АЕЦ Белене ще ги повтори. Една от тези грешки: бяха обявени ниска и висока цена на тока от втора ядрена централа. Избиратели, които искаха да гласуват според реалната цена на тока, не знаеха дали някоя от двете цени е истинската и бяха лишени от правото им на гласуване, което е доказателство за противоконституционнстта на референдума за АЕЦ Белене. Ако същността на закона, касаещ референдумите е непроменена, конституционността на референдум за за задължително гласуване е недоказуема.   Мненията ми за референдума за АЕЦ Белене и общините избират депутатите са огласени в медии в Свищов и Велико Търново- първото в периода от 21.09. 2012 г. до 19.12.2012 г.. Ако то беше огласено в централните медии ...   Две години нито един от журналистите от централните медии, с които се опитвам да се свържа, не ми отговаря.   Материалите, които Ви изпращам са от блога ми blog.bg mihailts. В него е цялото ми мнение за референдума за АЕЦ Белене и са показани някои от опитите ми, идеите ми да получат гласност в България .   Горният текст изпратих с писмо с обратна разписка- която получих- на Кошлуков. Той не ми се обади или защото не иска казаното от мен да получи гласност, понеже е много неудобно за българските политици, а той е зависим от тях, или иска то да получи гласност, но не може да я даде, защото определянето на темите в предаването на което е водещ- Факторът Кошлуков- не зависи от него. Каквато и да е причината за неговото мълчание, то е антидемократично ; в първия случай - доброволно, а във втория - принудително.   Емил Кошлуков беше политически затворник при социализма заради демократично говорене...   ЗАБЕЛЕЖКИ:   1. Идеята общините избират депутатите е разработена в постингите в този блог "Пряка демокрация" и " Втори вариант на пряка демокрация".       Основното ми мнение за референдума за съдбата на АЕЦ Белене е в постинга в този блог " Референдумът за АЕЦ Белене - запъртък на съвременната демокрация".   2. На Кошлуков изпратих постингите в този блог " Втори вариант на пряка демокрация" и " Отворено писмо до Юлияна Дончева от ТВ7 и Мира Радева от института за социални изследвания". 
 



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. injir - Мълчанието е доброволно-прину...
23.07.2014 01:08
Мълчанието е доброволно-принудително... като ,,мълчанието на агнетата,,...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihailts
Категория: Други
Прочетен: 677466
Постинги: 163
Коментари: 607
Гласове: 27715
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930