Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2014 16:42 - ИСТИНСКИЯТ БАРЕКОВ
Автор: mihailts Категория: Други   
Прочетен: 1739 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.06.2014 22:15


 А. Николай Бареков наложи цензура на истините в писмата ми до него, каквато цензура

наложиха и управляващите, на които писах, защото той и те разбират, че гласността на тези

истини е началото на края на тяхното политическо съществуване.

Б. Бареков идва на предизборно събрание в читалището на град Свищов на 27.03.2014

година. Когато започна задаването на въпроси, станах и вдигнах ръка- бях на три четири

метра от него- за да искам думата. Тогава при мен дойде младеж, който каза, че е от екипа на

Бареков и се казва Костадин Пандуров. Заинтересува се, какво ще питам. Отговорих му, че два

пъти съм писал писма с обратни разписки на Бареков, с копия до Росен Петров. Вторият път

изпратих публикуваното в блога ми " Отворено писмо до Николай Бареков и Росен Петров ".

Разписките получих преди повече от месец, но отговор нямам. Искам да питам, защо нямам

отговор и да кажа на присъстващите, какво съм писал в писмата си. В този момент Бареков,

който виждаше, че разговарям с неговия човек, закри събранието. Пандуров си записа номера

на телефона ми и каза, че ще ми се обади. На първи април ми се обади от София. Вместо да

ми каже мнението на Бареков, каза няколко общи любезни думи и се опита да приключи

разговора. Попитах го за мнението на Бареков. Отговори ми, че той е на предизборна

обиколка в България и не може да разговаря с него?!

В. На Бареков и Росен Петров писах за предложението ми общините да избират депутатите и

за доказателството ми за безсмислието на референдума за АЕЦ Белене.

Евентуално избиране на депутатите от общините е край на демократичната диктатура в

България.

Огласяването на доказателството ми за безсмислието на референдума за АЕЦ Белене - обявените ниска и висока цена на тока от централата не позволиха на разумния човек да прецени как да гласува -  

автоматично води до показване на виновните за неговото провеждане: Сергей Станишев,

Цецка Цачева, Росен Плевнелиев и Бойко Борисов. Тяхната вина е основание за
търсене на политическа отговорност от тях: оттеглянето им от политическата сцена.

Понеже в централните медии има цензура на моите мнения, писах на лидера на " България

без цензура" .

Ако бях говорил на предизборното събрание на Бареков в Свищов, той трябваше да

отговори дали е "за" или "против" мнението ми. Негов отговор "за" означаваше поне да ги

огласява в по-нататъшната си предизборна кампания и в интервютата си в централните медии.

Негов отговор "против" означаваше, че той е като тези , срещу които говори. Идването на

Пандуров при мен, позволи на Бареков да не се ангажира с отговор.

Г. Бареков е чел писмата ми и блога ми. От него е разбрал, че съм на 64 години. Понеже

Бареков е като тези, против които говори, преди събранието е заповядал на Пандуров; ако мъж

на тази възраст иска думата, да разбере той ли е писал писмата до него. Ако е той, да разговаря

с него до закриване на събранието, за да не може да вземе думата. Както и стана.

Д. Народът е казал за такива като Бареков; Крадецът вика дръжте крадеца. Цензорът Бареков

създаде партия "България без цензура". Ако има власт, той ще управлява с цензура.

Е. Който счита, че казаното за Бареков е грешно, да го пита" :

1. На всяко предизборно събрание ли Пандуров- или някой друг от екипа му - разговаря с

някой от искащите да зададат въпроси?

2. Защо след като в Свищов няколко човека искаха да зададат въпроси, Пандуров дойде

при мен?

3. Пандуров ли го е назначил за лидер на партия "България без цензура" , та говори от

негово име ?

4. Защо не отговаря на писмата ми?

5. " За" или "против" писаното в писмата ми е ?

Ж. Четвърт век режисьорите на изборите в демократична България печелят с белязани от

тях карти играта с избирателите. Истинският Бареков е една от тези белязани карти. Затова

всеки глас за него - както и всеки глас за друга белязана карта - е глас за белязалите картите .

Независимо дали партия " България без цензура" ще е или няма да е в Европарламента ,

задкулисието, което изкара Бареков на политическата сцена, печели. Но дали той ще се

разходи до Европарламента в Брюксел на държавна издръжка или изборите за евродепутати

ще са негов политически провал, ще зависи от броя на избирателите, които излъже.

Забележка: Подробно за:

1. Доказателството за безсмислието на първото национално демократично допитване до

народа виж постинга в този блог " Референдомът за АЕЦ Белене - запъртък на съвременната

демокрация".

2. Идеята " Общините избират депутатите " виж постингите в този блог "Пряка

демокрация" и " Втори вариант на пряка демокрация ".

3. Демократичната диктатура виж постинга в този блог " Демократичната диктатура".

Откъс от " Съвременната демокрация - дървеното желязо".



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihailts
Категория: Други
Прочетен: 665651
Постинги: 162
Коментари: 600
Гласове: 27230
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031