Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2014 22:12 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ЮЛИЯНА ДОНЧЕВА ОТ ТВ7 И МИРА РАДЕВА ОТ ИНСТИТУТА ЗА СОЦИАЛНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
Автор: mihailts Категория: Други   
Прочетен: 1566 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.01.2014 07:19


 На 21.12.2013 година Мира Радева предложи по ТВ7 в предаването „Пряка демокрация” с водеща Юлияна Дончева, общините да избират депутатите, без да каже, че предлага моя идея. Тогава не потърсих двете заради настъпващите почивни дни.

          Идеята „Общините избират депутати” е публикувана в блога ми – blog.bg автор mihailts – на 24.06.2013 г., Еньовден. За нея писаха Нели Сукова във вестник „Борба”, Велико Търново и Алекандър Шабов във вестник „Дунавско дело”, Свищов, а аз говорих по темата по кабелна телевизия „Видеосат” Свищов и кабелна телевизия „Видеосат” Велико Търново. Изпратих идеята в Народното събрание и получих отговор от Мая Манолова, че е включена в обобщеният доклад на комисията за проект на нов изборен кодекс.

          Потърсих Мира Радева и Юлиана Дончева на 3.01.2014 г. на телефони за връзка с двете. Не се обадиха те. На обадилите се казах да им предадат, че искам разговор с тях, защото съм автор на идеята предложена от Мира Радева и дадох номера на телефона си. При следващи мои обаждания разбрах, че на Мира Радева е съобщено на 3.01.2014 г., а дали е съобщено на Юлияна Дончева, не може да ми се каже. Днес е 15 януари. Ако Юлияна Дончева знае за обаждането ми и Мира Радева, която знае, имаха намерение да говорят с мен, до сега щяха да определят време за разговор, което да ми е съобщено. Понеже не ми е съобщено, пиша това отворено писмо.

          Госпожо Юлияна Дончева, търсих Ви за да ползвам едно от основните демократични права: правото на отговор. В случая то е, защото във Вашето предаване, което сте нарекли „Пряка демокрация”, беше обявена моя идея без да съм цитиран. Питам Ви:

1.    Защо на телефона, който сте дали за връзка с Вас, сте неоткриваема за човек, който не Ви е известен и той не може да разбере дали знаете за обаждането му?

2.    Ако Ви е съобщено, че съм Ви търсил, говорихте ли с Мира Радева и защо като не ми се обаждате, не ми позволявате да ползвам правото си на отговор?

3.    Ако не Ви е съобщено за обаждането ми, което касае правото на отговор, Вие ли сте инструктирали „филтъра” между Вас и търсещите Ви, той от други ли е инструктиран или работи според кефа си.

Госпожо Мира Радева, говорихте ли с Юлияна Дончева за обаждането ми? Доброволно или недоброволно не ми се обаждате?

 

13.01.2014        Михаил Цвятков                гр. Свищов

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihailts
Категория: Други
Прочетен: 666917
Постинги: 162
Коментари: 601
Гласове: 27311
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031